Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (двері, фурнітура), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням .
ВАЖЛИВО! До повернення або обміну приймаються двері та фурнітура лише зі складської програми!
Двері та фурнітура виготовлені (або вироблено) на замовлення до обміну або повернення не приймаються!
Обмін/повернення товару (дверей, фурнітури, погонажних виробів) виконується, якщо:
- він взагалі не використовувався, не виконувалась сборка (монтажі), немає слідів від монтажної піни, кріплень тощо, що вказує на спробу встановлення виробу
- збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
- неушкоджена заводська упаковка (ціла не розірвана),
- надано повний пакет документів (Договір купівлі, специфікація з переліком виробів придбаних за Договором, платіжні документи, що підтверджують здійснення 100% оплати, видаткова накладна).
Для повернення товару потрібно:
- Покупцю (своїми силами та за свій рахунок) привезти особисто товар в магазин Продавця або на склад Продавця;
- повернути товар згідно умов зазначених віще;
- Покупцю потрібно написати заяву на повернення товару.
Розрахунок з покупцем виконується виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих послуг у повному обсязі (доставка товару, занесення тощо), а також за вирахуванням вартості перепакування продукції.
Повернення коштів проводиться ідентичним способом, яким була проведена первісна оплата Покупцем.
У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною.
Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:
- з моменту купівлі товару, що підлягає обміну або поверненню, минуло понад 14 днів
- товар який підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто був у збиранні (монтажі);
- під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
- пошкоджена (розірвана) або відсутня заводська упаковка
- відсутній повний пакет документів Покупця.