Покупець має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня покупки, обміняти на аналогічний або повернути придбаний товар (двері, фурнітура), якщо товар не підходить формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням .

ВАЖЛИВО! До повернення або обміну приймаються двері та фурнітура лише зі складської програми!

Двері та фурнітура виготовлені (або вироблено) на замовлення до обміну або повернення не приймаються!


Обмін/повернення товару (дверей, фурнітури, погонажних виробів) виконується, якщо:

  • він взагалі не використовувався, не виконувалась сборка (монтажі), немає слідів від монтажної піни, кріплень тощо, що вказує на спробу встановлення виробу
  • збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, фабричні ярлики;
  • неушкоджена заводська упаковка (ціла не розірвана),
  • надано повний пакет документів (Договір купівлі, специфікація з переліком виробів придбаних за Договором, платіжні документи, що підтверджують здійснення 100% оплати, видаткова накладна).

Для повернення товару потрібно:

  • Покупцю (своїми силами та за свій рахунок) привезти особисто товар в магазин Продавця або на склад Продавця;
  • повернути товар згідно умов зазначених віще;
  • Покупцю потрібно написати заяву на повернення товару. 

Розрахунок з покупцем виконується виходячи з вартості товару на момент його покупки за вирахуванням наданих послуг у повному обсязі (доставка товару, занесення тощо), а також за вирахуванням вартості перепакування продукції.
Повернення коштів проводиться ідентичним способом, яким була проведена первісна оплата Покупцем.
У разі неможливості повернути гроші в день повернення товару – гроші повертаються за домовленістю сторін, але не пізніше 7 (семи) робочих днів з моменту письмової заяви Покупцем та передачі товару за поворотною накладною.


Вам буде відмовлено в заміні товару на новий, а також повернення грошей, якщо:

  • з моменту купівлі товару, що підлягає обміну або поверненню, минуло понад 14 днів
  • товар який підлягає поверненню, перестав бути новим, тобто був у збиранні (монтажі);
  • під час перевірки якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (складання, спроба монтажу та інші механічні пошкодження)
  • пошкоджена (розірвана) або відсутня заводська упаковка
  • відсутній повний пакет документів Покупця.