РЕГЛАМЕНТ отримання та обробки звернень від Клієнта щодо поставленої продукції

 

1) будь-яка рекламація (звернення щодо якості/кількості) оформляється особисто Клієнтом;

2) Клієнт копіює «Бланк-звернення» з даного розділу сайту або звертається до менеджера, який веде його замовлення з проханням надіслати йому на пошту вказаний вище бланк;

3) Клієнт заповнює особисто всі графи цього бланку;

4) У разі якщо звернення йде за договором (замовленням) який був виконаний раніше 2023 року, Клієнт зобов'язаний надати такі документи:

⁨✔️ ⁩фото першої сторінки договору
✔️  специфікацію
✔️ документи (підтвердження) про оплату

5) Далі бланк-звернення та перелік документів з п.4 Клієнт відправляє зі своєї особистої електронної пошти на нашу електронну адресу: complaint.superdveri@ukr.net з темою листа "Рекламація Договір №__________" (вказати номер вашого замовлення);

Термін розгляду звернення – 5 робочих днів.

Після цього терміну Клієнт отримує письмову відповідь про можливість та варіанти вирішення питання.

Відсутність вищезгаданих документів, а лише наявність телефонних дзвінків у компанію або повідомлень у месенджери НЕ запускає процес вирішення вашого питання, а лише носить інформативний характер!

Шановні Клієнти, для нас дуже важливо якісно та по можливості оперативно вирішити ваше питання якщо таке трапляється. Тому просимо вас з розумінням поставитися до чіткого дотримання процедури!

Фото бланк звернення стосовно рекламації