Сервісний центр
  • Написати листа директору
  • Що з моїм замовленням
  • Консультація по фото
  • Виникли питання
  • Замовити консультацію
  • Замовити розрахунок
Укр
  • Рус
Кошик
Ваш кошик порожній!
  • Написати листа директору
  • Що з моїм замовленням
  • Консультація по фото
  • Виникли питання
  • Замовити консультацію
  • Замовити розрахунок
Умови гарантії і сервісного обслуговування

Гарантія на продукцію, придбану в нашому інтернет магазині, залежить від типу продукції (двері, фурнітура), а також від торгової марки продукції :

  • Міжкімнатні двері "Папа Карло" - гарантія 5 років, за умови виконання монтажу дверей силами нашої компанії (окрім елементів виробів описаних в доповненні "Інструкції про зберігання і експлуатацію дверей"). Якщо монтаж робиться силами Покупця - гарантія 2 роки.
  • Міжкімнатні двері інших виробників - гарантія 2 роки.
  • Вхідні двері будь-якого виробника - гарантія 1 рік (окрім елементів виробів описаних в доповненні "Інструкції про зберігання і                     експлуатацію дверей").
  • Дверна фурнітура (ручки, фіксатори, петлі) виробництва Італія - гарантія 1 рік
  • Дверна фурнітура (ручки, фіксатори, петлі) виробництва Китай - гарантія 14 днів

Гарантійний термін набуває чинності з моменту підписання ПОКУПЦЕМ документу (витратній накладній) того, що підтверджує отримання товару. Наша компанія забезпечує гарантійні зобов'язання тільки за умови дотримання Покупцем "Інструкції про зберігання і експлуатацію дверей". У разі недотримання Покупцем "Інструкції про зберігання і експлуатацію дверей" гарантійні зобов'язання втрачають силу.

Не підлягають гарантійному обслуговуванню ті Вироби, які мають :

  • Механічні ушкодження або зовнішні дефекти, які виникли в результаті недотримання правил транспортування, складування і зберігання Виробів, Покупцем;
  • Ушкодження, які виникли в результаті використання виробів в невідповідному режимі температурної вологості : Використання виробів допускається при температурі повітря від 10°З до 40°З і відносною вологістю повітря 30-65
  • Місцеві забарвлення і деформації, ушкодження елементів або вузлів, які виникли в результаті набрякання матеріалу в результаті підвищеної відносної вологості повітря в приміщення : монтаж внутрішній двері необхідно проводить в приміщення з повний обробка стіна - шпалери, фарбування, кахельна плитка і інша підлога. Обробка має бути доведена до краю стіни дверного отвору. Увага! Застосовувати лише монтажну піну;
  • Дефекти, які виникли в результаті неналежного захисту виробу на час виконання будівельних робіт (забруднення цементним, штукатурним розчином, монтажною піною, ушкодження в результаті очищення грубозернистими або їдкими хімічними миючими засобами);
  • Ушкодження, які виникли з вини тварин;
  • Несправності Виробів, які виникли в результаті форс-мажорних обставин, які настали незалежно від Продавця і умов експлуатації (повінь, пожежа, злом, і т. п.).
  • Вироби самостійно встановлені силами Покупця неправильним.

Наша компанія несе гарантійну відповідальність по прихованих дефектах, невидимих під час здачі-прийняття Виробів.

Якщо впродовж гарантійного терміну у Виробах будуть виявлені дефекти, які виникли з вини Виробника, ми зобов'язуємося усунути їх за свій рахунок впродовж 14 робочих днів з моменту отримання письмового повідомлення про виявлені Покупцем дефекти або в строк до двох місяців, якщо Вироби треба повторно виготовляти.

Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є надання ПОКУПЦЕМ наступних документів : 

  • Договір купівлі продажі товарів, специфікація з переліком виробів виготовлених за Договором,            
  • Квитанція про здійснення оплати, витратна накладна, акт прийому передачі робіт по монтажу (якщо виконувалися роботи).
  • Гарантійний ремонт робиться у тому випадку, якщо Покупцем були дотримані усі норми і правила експлуатації Виробів (у тому числі за відсутності слідів механічних і хімічних ушкоджень).

Продавець забезпечує після гарантійне обслуговування на договірній основі.